Hula hula

Trötter är jag, natten har varit som en cirkus här på jobbet. Jag är alltid trött så kanske kan sluta skriva det. Trött är en synonym till Karin =) Men har varit mycket de sista dagarna...eller nåt...

Men snart bär det av hem och det blir ju grymt skönt, ska dock inte hem idag utan ska träffa da girls för en fika vilket blir mysigt....Sen ska jag sova hos M och imorgon ska jag vara barnvakt för första gången till lilla E i några timmar, det ska bli hur mysigt som helst. Vi ska hänga några timmar utan pappa...kommer bli kul att hänga gäng med lilla söta E, hihi....hoppas hon är på gott humör och att jag kan dra fram mina teater skills om det behövs, hepp hepp!

Är hur som väldigt glad för att helgen är här, kanske kan jag få sova lite på söndag....hoppas det!

Men anyway, ville bara informera om mina planer, som om någon brydde sig, haha!

Ha en bra fredag!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback