Highway to hell!

Just nu undrar jag om jag dött och hamnat någon annanstans typ Nangijala. jag är helt slut i rutan ivf.

Body toning var namnet på helvete. Herre gud, det var inte att leka med. Jag har boxats, sparkats, gummibandat, lyft hantlar, lyft ben, armar, knipit rumpa, gjort miljarders armhävningar och svetttas som en gnu....Passet var 1,5 timmar och ibland var det ren ilska som drev mig. Jag kan säga att vissa människor som sårat mig under åren fick en bra smocka idag, muhahahaha!

Men det var rätt gott faktiskt, även om jag inte riktigt fattade alla saker man skulle gö från första början så tog det sig!Jag är helt klart förvånad att det va så kul...eller kul, fel ord!Gott nu när det är slut, känner mig verkligen HELT SLUT! Så nu blir det sängen.....

Jag ser ljuset Jonatan =)

God natt och på återseende!

Bild: atir.blogg.se

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Det börjar lika mina takter!!

2007-03-29 @ 22:39:25
Postat av: sara

Gött! ibland måste man få ut allt och då är hårt träning ett bra sätt.. Själv är jag bitter som få, och arg och tom på samma gång, behöver en go fylla för att detta ska gå över..men jag ska ju jobba på söndag så det får bli en fylla i sinnet istället..

2007-03-29 @ 23:16:59
Postat av: Karin

Moster: ja, hur orkar du? Jag trodde jag skulle dö nästan under hela passet =) och idag mår jag ännu sämre =)men lite gott e det!

Sara:Ja, hård träning är fan bara förnamnet!Förstår att du e bitter men vad vore en värld om man aldrig fick misslyckas?Vi får ha en go fylla i sinnet båda två!KRAM

2007-03-30 @ 11:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback