HET HET HET!

Är det för tidigt att ha skor utan strumpor?

Vet inte varför jag frågar för det tänker jag ha ändå, pilutta! Eftersom jag är så glad i mitt humör klär jag mig som jag ska fest varje dag. Klär upp mig och piffar som aldrig förr. Har klänning idag =) Med leggings till så har lite bar hud men igår hade man fan kunnat gå i bikini så jag hakar på klä av sig trenden!

Denna dag är jag ledig så tänkte passa på att få lite sol men ska också köra lite, prata lite och ja, jag ska ju även låta håret falla. Ikväll kommer jag inte längre vara ovårdad och ful i håret, ikväll är jag förhoppningsvis HET HET HET....men ja, det har hänt ibland när jag klipper mig att jag går i mössa i flera dagar så vi får se mina vänner!Jag glömmer aldrig när jag klippte mig på högstadiet och gick fan med mössa flera dagar. Det var i efterhand den bästa frisyren jag nånsin klippt!Eller ja, den första riktiga frisyren jag hade, haha!Sen alla färgningar jag gjort under åren, speciellt under tonårstiden; rött, lila, blått, rosa, svart, brunt..ja alla färger har jag haft men var aldrig nöjd då jag färgade själv!herre gud, nu är jag blond och ska nog så vara!

Nej, time to leave!Ha en riktigt bra dag i solen!!!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

du är absolut finast som du är nu, blond, het och min lilla Karin!

Postat av: The Zebraman

Det är aldrig för tidigt om du frågar mig!
Jag har för övrigt ifrågasatt strumpans existens åtskilliga gånger men jag tycks aldrig få någon respons.
Jag har dock hört att Fredrik Belfrage sällan använder strumpor vilket stödjer min teori.
Så det är dags att klippa till sig?, ja senast vi tog upp ämnet tyckte jag allt att nämnda hår var aningen...ostyrigt så det kan nog bara bli bättre.
Vad är egentligen "leggings"? det låter som en matlagningsterm?
undertecknad hade för övrigt en mycket snitsig frisyr inspirerad av Brandon och senare Dylan. Det tog mycket tid, hårgele, föning och spray i anspråk men det var det värt.
Idag kan man väl närmast benämna min frisyr som obefintlig.
Jo så att så är det!
Ha nu en skön dag i solen!

2007-03-28 @ 10:50:18
Postat av: sara

Zebraman! Hörde du att jag och karin strosade förbi bö(g)gatan för ett tag sen? Ingen Belfrage i syne dock..mycket trist..
Karin! Jag minns dig och din rosa frisyr från första dagen i skolan..Men du passar nog bäst i helblont, känns mer 2007...

2007-03-28 @ 11:30:31
Postat av: Johanna

Herregud säger jag bara! Jag satt i solen o läste vid lunch tid o gissa om jag har bränt mig... Tok! Jag har världens största soleksem på bröstet o armarna.. Det är inte het,het någonstans... ser ut som jag har nån könsjukdom.. Fan jag som ska vara snyggelisnygg till helgen... Trodde inte att man kunde bränna sig i mars men jag kan tydligen det med min arla hy.

2007-03-28 @ 16:32:03
Postat av: Karin

Eremo: Tack hjärtat, det värmde väldigt mycket att höra det och jag blir glad...du vet att jag gillar dig och din hylla är mer än het, den är hetast!

Zebramannen: Haha, förstod först inte vem det var först men när det där med Belfrage kom upp var du busted, du är fan psykopat when it comes to Fredrik!Kul att du hittat hit, alla vägar bär till Karins blogg tror jag!Leggings är som tights, alltså ingen hel strumpbyxa, nu har du lärt dig något nytt!Oj, en beverly hills frissa på dig har jag svårt att se men det var nog hett på den tiden, jag tycker din obefintliga frisyr är riktigt fin, klassik men fräsig om man så säger!!Hoppas du har en bra dag med!

Sara: Ja, jag minns det rosa, känns inte så 2007 även om jag var söt då med, hihi!Nu är jag nyklippt och fin till å med, det du!

Johanna: Men gumman, smörja in sig är A å O även i Sverige!Det är inte kul när sådant händer, gör ont och svider som fan!I helgen har det lagt sig och då e du hetare än nånsin!Kram

2007-03-28 @ 18:10:03
Postat av: Kajin

Zebramannen: jag tror också jag vet vem du är..hihi :) Tror för övrigt att du skulle va skitsnygg i ett par leggings, kanske även Mr Belfrage :)

2007-03-29 @ 14:57:47
Postat av: Karin

Kajin: Tror också zebramannen skulle va snygg i leggings, gärna med zebramönster ju, hihi...och belfrage ska vi inte ens tala..han skulle va riktigt het!

2007-03-29 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback