Girlpower

Grattis på internationella kvinnodagen!!!!

Jag säger bara girlpower!Nu är det dags för oss kvinnor och män att klippa oss och skaffa ett jobb när det gäller jämnställdheten. Att leva i ett jämnställt samhälle borde vara en rättighet och samhället borde inte tolerera kvinnomisshandel, våldtäkter, lägre löner, ojämn arbetsfördelning och gud vet vad!!!!

Året är 2007 och mycket har hänt men inte tilltäckligt....jag tycker det är dags för oss alla att ta ansvar!!!!

Nu drar jag vidare, Umeå kallar!Ska nog kunna blogga lite från de norrländska skogarna tror jag dock!!!


girlpowerBild: www.google.se

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Yay - kvinnor kan! :P

Postat av: eremo

du är utmanad, kolla min blogg.

2007-03-08 @ 14:32:55
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Linda-Sara:Kvinnor kan sannerligen!!Girlpower

Eremo: Tack hjärtat, har tagit mig an utmaningen på största allvar...

2007-03-08 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback