Fröken duktig

Nu vill jag bara börja med att säga att steget är taget, jag har börjat mitt nya duktiga liv. Jag inhandlade ett träningskort idag och nu är det andra bullar som gäller,ett år framöver ska det lyftas, stånkas, boxas, svettas och allt som hör till träning till...det kändes jättegott att komma igång även om det var hög flams faktor på mig och Afrot. Jag har alltid gillat att styrketräna och det var detta som stod på agendan, dock var det ett tag sen och vi hade inte riktigt nån struktur...men det kommer. Nästa vecka blir det pass med Afrot, har lovat att följa med även om jag är riktigt usel på såna där saker då man ska hoppa och studsa!

Annars gick tandläkaren också superbra, tandläkaren var i min ålder, tokigt va?Och jag hade inga hål och det såg fint ut.Hon påpekade dock att jag gnisslar tänder (alla som sovit med mig vet hur det låter och det är pretty much) men sa att ingen bettskena behövs som det ser ut nu. Det tackar jag gudarna för.Jag hade en sådan en gång i tiden och det var lika hett varje gång den skulle in i munnen.Det kan ni fråga min första pojkvän om!!!

Så med en spaghetti kropp sitter jag nu här i min rosa morgonrock, riktigt go och glad!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Låter jäkligt sexigt med bettskena. En sådan kanske jag borde införskaffa? ;)

Postat av: Anonym

Måste kolla in Bevvan i morgon, gu vilken nostalgi. Skönt att tadläkaren gick bra, gott mos att du o Afrot börjat lyfta skrot, u go girl. Kyss!!

2007-03-22 @ 22:59:21
Postat av: Konstapeln

Det förra var från mig!

2007-03-22 @ 22:59:47
Postat av: Karin

Linda-sara: Ja du, haha...det hottar inte direkt upp nåting om du frågar mig men kanske för dig =)

Konstapeln: Ja gört, det e bra grejer!Eremo vill att jag ska fråga diog vad du gör?Antar att det handlar om nedladdning, hihi....

2007-03-23 @ 06:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback