Förvirringen är min vän

Herregud, blogg.se är confusing, det funkar inte, det uppgraderas, det snurras till. Jag förstår ingenting men antar att man inte alltid måste förstå allt. Det tar för mycket tid att sitta och fundera över allt på sin kammare så jag ska bara gilla läget att det är lite kalabalik in the hönshus.

Anyway, helgen är här och det är lycka. Har mycket kul planerat och det känns ju stabilt. Att jag ska ha en vit helg verkar inte gå i lås på ett tag för det ploppar upp roliga saker på vägen, så det är bara bita i det sura äpplet och gå på fest, stackars mig...ikväll är det M som har inflyttningsferre och det blir kul, kommer några gamla rävar från back in the days och det ska bli kul!Får se vad som händer ikväll, det enda jag vet är att jag är sugen på en rolig fest!!!!

Min dag kommer spenderas på stan letandes efter the perfect present till herr M, svårt uppdrag men ska nog gå bra...jag får förhoppningsvis med mig mitt kära vän afrot (även om hon för tillfället är lost, var e du mitt afro?)

Anyway...time to do something about it....

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Näe du, nu är det bestämt snart dags för dig att ta dig ut på landsbygden för att få lite god mat och vila någon helg. Kusinerna kommer att tycka det är hur kul som helst för att inte tala om din gamla morbror. Hoppas du står upp i morgon söndag. Vi återkommer.

Postat av: Johanna

Tror du att jag har skapat mig ett beroende eller... Inget att läsa på din bloggiliblogg på hela förmiddagen.. nyfiken på kvällen i går så att det värker i stårtån.. Det blev inget armband igår... Ska försöka göra ett nytt försök ikväll... Får hoppas på att han svarar då o är hemma

2007-03-04 @ 15:43:01
Postat av: Karin

Moster: ja, gud det vore verkligen skönt att komma till Alingsås och umgås med min mysiga släkt!Jag kan allt försöka ta mig en vit helg istället för att vara ute och vara ungdomlig!Jag är ju trots allt vuxen!

Johanna: Hihi, bloggar e beroende framkallande, men nu har du mer att läsa...=)testa ikväll, tycker som sagt var du ska gå dit och knacka på, haha!

2007-03-04 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback