En vintersaga

Åh hej vilken dag. Vi har varit ute i den vackra solen och snön hela dagen, har varit helt underbart!!!Känns lite som en förfest för nästa vecka då jag åker till Sälen...hihi.

Vi tog först en lång promenad över isen, det var hur mycket snö som helst så det var som ett gympass, blev jättevarm!Sen vid framkomst tände vi en brasa, grillade korv och njöt av solen....jag älskar sådana dagar och är riktigt trist att sådant aldrig inträffar i Göteborg. Känns som både kropp och själ får ny energi och även om jag är trött nu är det en härlig trötthet.....

men skam för den som är den som är den, jag är nu i tagen för svireri, ska titta på Mello med K och hennes vänner. Till detta ska det immundigas lite vitt gott vin...och sen ska vi ut på Umes gator och torg...trött?Ja, sugen? Kan bli....

Pöss!

X


Kommentarer
Postat av: Sara

Rätt låt vann! Känns också mycket fint att måns kom trea, han är fin, eller bra kanske...Hoppas du hade det kul i umenatten, kanske blev lite rockgrotta till och med...hihi. Nu ska jag bege mig till jobbet, kul värre..

2007-03-11 @ 13:10:48
Postat av: Anonym

Hallo! Har just kommit hem från Sälen och det har varit helt underbart även om solen har lyst med sin frånvaro mest hela helgen... Jag kunde åka skidor så jag är helt euforisk och vilka karlar Sälen bjuder på...Tokst jag har ändå lyckats hålla mig på matan

2007-03-11 @ 18:42:34
Postat av: Johanna

Oj hände nått när jag skrev... Skulle fortsätta med att säga att jag ändå har hållit mig på matan fast jag har flörtat hej vilt och det har varit super sköj:) Skulle önska att jag hade min vecka kvar precis som ni... Gudras vad gött det är att komma bort. Hade näatan glömt bort det så nu täker jag planera in små weekends... Pussi!

2007-03-11 @ 18:45:03
Postat av: Karin

Sara: Ja, jag tycker det var en riktigt bra tävling, alla låtar kom på de platser de skulle, tycker dock lite synd om Tommy men men, haha!Ume rockar!!!

Johanna: Gud vad gott det låter och vad duktig du låter som bara tittar på godiset!!!Jag längtar till min resa, snart så, yay!Sälen here we come!Komma bort är behövligt...Kram!

2007-03-11 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback