Dagens tips!!!

Min storebror (som jag är så mallig för) har i en herrans massa år spelat i ett band, Coy...de splittrades tidigare i år vilket var trist som fan.Jag måste få rekomendera sångerskan Nejras egna material då hon valt att gå solo. Det är så sjukligt bra och låten headstrong är en låt man kan lyssna på om och om igen!!!

Jag tror hennes låt kommer vara med på All ears topplista som tv4 sänder klockan 23.25 då hon vunnit månadens låt. Det är värt att se för lite pleasure!!!!

Jag får verkligen rysningar i hela kroppen av den rösten....Så om någon är vaken, sugen på att höra ännu mer löjligt bra musik, check it out!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska lyssna... O jag gillar din blogg som fan aprå på ditt förra inlägg! Om du slutar blogga har jag ju ingenstans att skriva mitt strunt någonstans.. Jag är ju din bloggs blindtarm:) Kläm o natti!

2007-03-20 @ 23:12:10
Postat av: Karin

Johanna: Ja, jag kan ju inte sluta blogga, för var ska du då blogga, hehe....klart jag inte ska!Det va bara en massa dravel!Tokeri tokera....

2007-03-21 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback