Da challenge

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1. När jag bodde i London lyckades jag lura en kille att jag var  Svennis brorsdotter och att jag spelade i det svenska cricketlandslaget, jag har aldrig briljerat så med mina cricketkunskaper. Observera att jag pratade med ett cricket fan!

2. Jag biter på naglarna när jag blir nervös men inte alla naglar, bara tummarna.

3. Jag och konstapeln har en egen religion som uppkom under mellanstadiet, det är ett grönt penntroll som vi tillber med en bön PULLI LÄPPINEN LÄPPINEN PULLI osv...

4. Inget om mig men måste få vara med, En okänd vän till mig har hånglat med Thorsten Flink för några år sedan (sorry, det var tvunget att vara med babe men inget namn nämnt!)

5. När jag bodde i Australien lyckades jag bränna min rumpa, hur man nu gör det...herregud vad ont det gjorde. Jag kunde knappt sitta eller sova på flera dagar.

6. Jag går på A brunnar för att utmana ödet fast får alltid jättedåligt samvete efter för jag tror något hemskt ska hända och det är ju jobbigt.Då går jag på K brunnar ett tag för att göra det bättre, ingen ordning på mig...

Det var jag, nu utmanar jag
Linda, Mostern, Sofia ...fler bloggvänner har jag inte som inte redan gjort utmaningen!

Enjoy!!!!

X




Kommentarer
Postat av: sara

Det är en rolig lista det där.. nästan så man borde skaffa sig en blogg bara för att göra utmaningen..hihi. P.S. Brynäs förlorade ju idag..lite synd. Färjestad vann ju så klart..

2007-03-08 @ 22:23:55
Postat av: eremo

men hallå, nr 3! WHAT?!

Postat av: Karin

Sara: ja, bring it on, det är inte svårt att skaffa sig en blogg, kanske är tid nu...eller så gör du en blogg i min blogg, det går också bra!!!Brynäs vann nästan ivf, var ju jämt...Fbk har inget motstånd, nästan tråkigt vad enkelt de kommer vinna Elitserien.

Eremo: Ja, du...Pulli är inget att leka med, vår gud!Hihi!

2007-03-09 @ 09:38:25
URL: http://karinrosa.blogg.se
Postat av: Moster

Oj, oj detta var ju nästan jobbigt. Ha det så bra i NOrrland

2007-03-09 @ 17:56:06
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Moster: Kom igen nu, visa vad du går för!!!Hemligheter är välkomna...hihi

2007-03-09 @ 19:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback