Bränd

Hemma igen, i den grå vardagen *suck*. jag hade gärna varit kvar hos K några dagar till, vi hade det så mysigt och det var längesen jag fick skratta så mycket!Flyga är verkligen torrt men Malmö aviation har ju hel massa käcka mackor, har på denna resa fått pröva fyra olika sorters, det är vad jag kallar valuta för pengarna.

Gårdagens Mello var en gala som hette duga och jag är mycket nöjd med resultatet, nu ska Ola och gänget ta över Europa, jag tror antingen det blir en dunderhit eller så floppar den totalt...vi får se, Våra vänner i öst kompisröstar ju hej vilt så vinna är det ingen idé att diskutera (som om norden är bättre, det är bara att vi e mycket färre, dammit).

Sen igår kväll var det ju en skiva som hette duga, hade jätte jätte jätte trevligt...drack vin och tjötade en massa skit. Blev en utgång och där blev det same tema som hette duga. Jag och K hade kommit ifrån varandra, jag gick lite längre bak och hör hur någon vrålar KARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN och emot mig kommer en exalterad K, haha. Hon har fått syn på en kille med en same dräkt. Så vi måste ju såklart prata med honom, haha...det var nog höjdpunkten på kvällen!Kort kommer =)

Annars så lyckade jag bränna mig rejält på kaffet jag drack när vi satt och hängde på Max efter utgången. Jag dricker inte ens kaffe men när en kille ville utmana mig i kaffedrickning kunde jag inte banga, så jag tog en rejäl klunk utan att tänka på hur varmt kaffe är. Nu är min tunga hur öm som helst och ingen mat smakar något, torrt värre..och jag vann inte ens för efter den klunken fick jag lite avsmak.....=) men men en bränd tunga får man la stå ut med när jag fick en sådan rolig kväll!

Dags att sussilussa!Huga huga fäbodstuga.....

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback