Thats Bor(r)ing...Göteborgshumor =)

Att borra klockan åtta på morgonen borde vara en kriminell handling anyday, any week and any TIME!  Jag var vaken och låg och halvsov när min väckarklocka ringde åtta, precis när jag tryckt på snoozen drog de igång.Jag lovar att det  fan var min vägg de borra i. Hela skolådan jag bor i vibrerade. Det var utstuderat och elakt. Jag tror det är världskonspirationen emot mig, så de har säkert kollat upp mitt schema för att veta att jag var hemma så de kunde göra livet surt för mig. Paranoid? nej nej....

Vad hände med lugn och ro på morgonen?Bara jag som sysslar med sånt eller?

Sen en stund senare damp ett vykort ner från min kära mor och far, där de deklarerade att jag var den finaste (ingen skala om det var i världen, Sverige eller så men jag tar för givet att det är universum,hihi). Då blev jag glad, hihi!Så nu är jag glad igen trots motorsågsmassakern imorse. Men ni som borrar på morgonen, lägg av, skaffa er ett jobb och klipp er (jobb har ni tydligen men skaffa ett nytt).

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback