Som ett brev på posten...

Kom den idag, haha!Denna gång blev jag inte direkt överraskad fast jag kunde ändå inte riktigt förstå sambandet mellan mitt pms humör igår och att den skulle komma. Min näsa är kort och jag tänker efter den =)

Mensen talar jag såklart om om någon trög inte fattar (förstå hur kul det är att ha en egen blogg, här får man skriva vad man vill och menas är kul att prata om, pillutan)! Jag är idag lycklig och glad som en solstråle,tänk vad några små hormoner kan ställa till det med, och nu känns det hela lite lättare. PMS AB!

Nu sitter jag hemma hos afrikanen och har just avnjutit en grekisk sallad, mums mums!Imorgon är det midsommar och jag är ledig, tack för det televerket!Ha en trevlig kväll!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Mensblogg AB? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback