Sol, vind och vatten...

Ooooh, vilken dag i solen, det var helt fantastiskt!Det här är utan tvekan knark för själen!

Karin badkrukan har till och med badat TRE gånger, det ni!Det var sannerligen kallt i havet men det var gott sen när det var gjort. jag lyckades dock slå i både mina stortår, så nu har jag två små sår, tok!

Dock fick jag inte så mycket färg, jag är en av de där solskydsfascisterna, har blivit det sen jag bodde down under. Så smörjer mycket och länge...men lite färg fick jag och mer blir det, är ju bara juni so far!Jag brukar alltid bränna mig gul och blå så nu ska jag försöka ta det lite lugnt!

Nu är det kväller och jag tvättar, det luktar så gott här hemma av mitt sköljmedel...mmmmmm

Ha en nice kväll!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback