Shake that ass

Maten är klar och jag kommer lukta vitlök i dagarna tre! Dags att fira nu, med LOKA vatten, kassar med mat och ett gott humör beger jag mig mot Änggården där midsommar firandet äger rum!

Midsommardansen här hemma har varit i ackompanjang av:

Hello Goodbye- Here in your arms (kan inte sitta still, upp och dansa med eller utan kläder!!)
Maroon 5- Goodnight goodnight (cheesy as shit men oooooh va fint!)
Silverchair- Straight lines (Vilken anthem, sjunga högt och på hög volym!)
Justin-Pose (skaka rumpan lite mer)
Jamie Cullum- Singing in the rain (passande låt en dag som denna som ger en enrgikick!)

Så ännu en gång, glarre mirre!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tar tillbaka det där om att maten på hemmet inte duger för moi för nu är jag mättare än aldrig förr... smörgostårtan och brie var inte dumma grejer, tokigt bara att man vid 25 års ålder inte vet när det är nog:) Du får drömma vackert om mannen i ditt liv ikväll my darling... Då jag numera är en riktig city girl så har det inte blivit så mkt vildblommor plockade... undra om det hade räknats om jag snott lite blommor i nån rabatt eller hos nån pasionär... kram!

2007-06-22 @ 21:47:15
Postat av: Johanna

Men herre gud! Jag lyckades stänga ac kylen igår när jag städade så nu har min kyl o frys inte varit på över ett dygn... sitter här o mullar ägg, skinka o yougurt.. rädda det som räddas kan:) snacka om att vara dum snål... Blir till att gå att handla alla bas grejer idag... surt! kram

2007-06-23 @ 10:35:24
Postat av: Karin

Johanna: Ja, men det är la gott att russinen får lite go midsommarmat, det är de värda!!!Jag drömde ju..men vet inte om vem, haha...jag plockade inte helelr några blommor så, hahas!Torrt med kylen men du gör helt rätt, käka på för fan!!

2007-06-23 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback