Mcdreamy, Mcsteamy & Mcvadsomhelst

Ja ni gott folk. Nu har jag kommit på det!Jag var på Sahlgrenska idag på ett besök i jobbet.

Det slog mig som en blixt från klar eller oklar himmel, ni väljer. Där ska jag jobba!!!!

Jag är ju singel och tänk er vilket himmelrike att svassa omkring på avdelning efter avdelning med alla Mcdreamys,Mcsteamys och allt vad de kan heta!Det kommer ju gå på nolltid innan jag är gift, med bulle i ugnen och har radhus i Torslanda (fast det får gärna dröja ett litet tag till)!

Dock träffade jag inte på några av dessa Mcdreamys denna gång, inte ens en ynka Mcsteamy men jag tror det finns potential. De flesta jag såg var flintskalliga, äldre män (inte min kopp av te). Dock har jag en teori om att de heta läkarna/sjukskötarna är på avdelningarna och gör superviktiga hjärnoperationer eller något annat superviktigt. Visst?

Jag är lyrisk!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaaa, men gört för då kanske vi blir kollegor för jag har sökt jobb där som personalsekreterare:) Best of luck to both of us!

2007-06-19 @ 22:34:48
Postat av: sara

Kolla in Timberlakes betyg i expressen, det kommer bli årets konsert!

2007-06-20 @ 06:40:37
Postat av: Karin

Johanna: Ja, verkligen,hihi...det vore nåt!!Fast jag vet inte vad för jag jag skulle söka men men....
Sara: Du, lätt att det blir!fan vad kul det ska bli!

2007-06-20 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback