Mätter som en plätter

Utan att plocka några blommor drömde jag inatt om mannen i mitt liv. Det tråkiga i historien är att jag vet inte vem det är. Det var en mystery man I guess...så jag blir inget klokare för det, så får fortsätta leta med ljus och lykta,hihi. Fast det känns lite tryggare, då vet jag att han finns där ute ivf och jag blir ingen ensam nucka, hihi. Vi behöver inte diskutera den vetenskapliga faktorn på blomplockandet, för det faller nog rätt lätt!!! Let a girl dream for fuck sake säger jag!

Midsommar var en otroligt lugn tillställning men ack så trevligt. Vi åt, åt, åt och sen åt vi lite mer. Jag var så mätt att jag inte kunde prata, herregud. Det fanns inget stopp på mig,jag åt som det var min sista måltid. men gud vad gott det var; potatisallader, bulgursallad, röror, grillat, jordgubbar, kladdkaka, sallad, sill, färskis potatis...ja  guuuud vad gott allt var! Man kan ju tycka att man skulle vara mätt idag med men icke, har ätit ännu mer idag...there is no stopping me!

Vi hann också med några rafflande parti Uno och Jakten på den försvunna diamanten. Jag kommer ihåg det sistnämnda spelet som ett spel som verkligen rörde upp känslor i vår familj. Jag vet inte hur många gånger man bråkat, gråtit och fuskat i sin barndom spelandes det spelet. Men jag blev mäkta besviken, det var inte så rafflande som jag kom ihåg det som men men...Jag vann ivf en av två omgångar, hittade diamanten någonstans nere i södra Afrika, yay!Kändes ju bra då jag nog ska åka till Afrikat, jag fick liksom vänja mig lite vid den stora kontinenten på spelbordet, haha!

Nu är det dags att ta tag i dagen!Styra upp sig själv och allt det där!

X

Kommentarer
Postat av: a5

Kul inlägg! Du verkar vara en fena på att skriva. Kom ihåg att fråga vad han heter om du drömmer om honom nästa år. Då kan du hitta honom via eniro.

Postat av: Karin

a5: Hihi, jag tackar och bugar, bockar lite med...det är kul att höra då jag själv anser mig vara halvt dyslektisk =) Nästa år ska jag fråga om namn, så kan man googla på honom med ju, tack för tipset, hade jag aldrig tänkt på själv =)

2007-06-23 @ 16:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback