Leave me alone!

När jag åkte till M vid halv fem snåret och nu när jag åkte hem vid elva snåret var det samma busschaffis. På både dit och hemresan pratade denna chaffis i sin handsfree (observera att detta är förbjudet). Det lät som han pratade med samma person, kan det vara möjligt? Jag var nästan lite sugen att fråga...hehe.

Förresten, det var en kille som började prata med mig på bussen, så om någon frågar så bor jag i Biskopsgården med min pojkvän som egentligen kommer från stan, vi letar något större då vi vill bo närmare centrum, jag jobbar i affär, jag är blyg och fåordig...Han frågade så jäkla mycket frågor och jag svarade hela tiden med enstaka ord. Märks det inte när en människa vill vara ifred?

Dagens lärdom är att jag ska sluta vara så jävla polite och bara säga fuck off så slipper jag såna här situationer!

Goder natter!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe! det där har hänt mig många gånger oxå... Tror jag jag kan vara lite mer otrevlig än dig... senast var när jag var på väg till havet o jag var livrädd att killen aldrig skulle sluta prata ända vägen till stranden. för då skulle jag väl aldrig bli av med honom... Få ord i detta läge i s the shit! På krogen kan man iaf vara beredd på det o ha lite större acceptans men det blir lite knivigare i det vanliga livet:) Då har iaf jag lite mer krav på socialt uppförande... Får väl bara tacka för att man har begåvats med lite social kompetens o kan känna av läget...
Synd att vi inte hinner träffas idag, men vi får ta igen det snart sötis! kram o best of luck på jobbet, även om du alltid rockar där o in life!

2007-06-24 @ 11:14:01
Postat av: Karin

Johanna: Ja, jag får nog jobba på att va mer otrevlig, för det e jobbigt när man vill lyssna på sin freestyle och bara va själv!Vi ska allt ha tid att leka innan sommaren är slut, right`?Sen stannar du ju kvar så ingen brådis...kram

2007-06-24 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback