La Pizza face!

Mitt ansikte har förvandlats till en Capriciosa med extra tomat alternativt böldpesten. Min hy kanske inte är den bästa jämt och ständigt men idag är det helt bedrövligt. Jag känner mig ful, ful fulast!Jag antar att det är hormonerna som hör ihop med lingonveckan som stundar...

Min lingonvecka är alltid exakt,precis på dagen, var 26e dag. Det har den varit i stort sett sen den kom den där dagen i maj (tror det var maj). Ändå kommer alltid min mens som värsta suprisen månad efter månad. Det är vad jag kallar kort minne! jag tänker ändå att den ska komma var 28e dag och blir alltså alltid förvånad att den kommer för tidigt.

Ja, nu när alla varningstecken (pizzaface, svullna bobbisar, melankoliskt humör) blinkar rött och är in my face tycker man att jag borde vara förberedd men ack vad fel. Jag vet hur det kommer bli, Jag kommer bli lika förvånad som övriga 14 år och otaliga månader jag har fått min mens....

Tack för mitt spännande mensprat, nu ska jag jobba!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman! Vad pysslar jag med... Jag har precis pratat med nummerupplysningen för att få Magnus nummer... De hade bara hans hemmnummer... Nu är det illa.. Vill ha det tillbaka, nuuuuuuu!

2007-06-18 @ 20:38:14
Postat av: Johanna

Nu har jag lugnat ner mig lite iaf, men liten sugenhet finns allt kvar... Idag blir det inför pirates movie day... Maria o jag ska beta av
pirates filmerna... simma lugnt!

2007-06-19 @ 10:56:14
Postat av: Karin

Johanna: Ta dig samman kvinna!Alla drabbas av mer eller mindre sugenhet till gamla spöken i garderoben, det viktiga är bara att inte handla. Låt känslan vara men inte göra något med den...det kan vara svårt. Skönt att det ätr lite bättre, dregla nu över orlando och Johnny, mums mums!Pussen på bussen!

2007-06-19 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback