Jag, en rejvare?!?'

Det är något obehagligt som börjar hända. Jag har gått på samma spinninginstruktörs pass nu två gånger och hon har en del Dunka dunka (bla boten Anna) och jag tror jag gillar det. Jag gillar det alltså under passet men rädslan finns där, tänk om jag börjar gilla det hemma med. Det börjar ju alltid med att man gör det i smyg och sen ökar det ju bara...

Håller jag på att bli en rejvare?Hur länge tar det innan rejven opch drogerna tar över mitt liv? Är mitt nästa skivköp Scooter?Är Boten Anna egentligen en av mina favorit låtar?Var är världen på väg?

Det är frågor jag ställer mig...Men glöm inte, det är inte tjejen i filmen som skrivit brevet...

X


Kommentarer
Postat av: Konstapeln

En gång rejvare alltid en rejvare....

2007-06-30 @ 16:29:27
Postat av: Linda-Sara

Blümchen, Scooter here we go!

Postat av: Afrikanen

du e ju sugen på Chriss den tyske "rejvaren"

2007-06-30 @ 22:00:39
Postat av: Karin

Konstapeln: Haha, ja just det, vi var ju rejvare ett tag där ja, haha.Men det var kul ju, även om vi aldrig lyssnade på nån rejv vad jag kan minnas!
Linda-sara: lätt, jag har redan köpt alla plattor
Afrikanen:Ja, så nu har vi ännu mer att prata om ju, hihi!

2007-07-01 @ 13:56:19
Postat av: PsyCC

Watch out for the acid trap! ;)

2007-08-19 @ 20:13:52
Postat av: Karin

PsyCC: haha, I will =)

2007-08-20 @ 11:20:24
Postat av: Casdamerica

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2010-10-21 @ 08:55:01
URL: http://www.casdamerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback