Jag, en gris?!?

Jag blir så jäkla grisskär när jag tränar, ser det lite som ett problem faktiskt. det är liksom inte så smickrande när man redan är ljus i hår och i hy. Jag ser ut som en flammig liten nöff nöff som hoppar och studsar runt. Men nu ska vi inte vara så ytliga, det får vara värt att se ut som en gris för min kropp mår ju bra har någon sagt.

Jag har alltså börjat träna igen. Idag gick jag och min kära afrikan på Spinning/core...så både kondition och styrka har jag lyckats avverka idag.

Tjena kungen säger jag. Det var jobbigt som fan och stundtals tänkte jag ge upp. Spinning bygger ju lite på att musiken peppar en och att man själv är på pepp humör. När jag satt och trampa på som bäst sätter de på min hatlåt, alla kategorier. Gissa ni nu vilken låt en stund...Ja precis den där jävla Boten Anna!JAG KRÄKS! Jag satt kvar på cykeln i ren protest (borde ju egentligen gått av i ren protest men men).

Nu ska jag duscha sen ska jag och mina spaghetti ben lägga sig!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback