Inte alla hästar hemma

Mobiltelefonen är djävulens påfund.

Sitter på bussen och pratarr med sötast S, vi planerar en skön dag på stranden och vi är mitt uppe vad jag ska handla.

Bussen stannar på min hållplats, folk går både på och av men jag sitter kvar utan att märka detta. När bussen börjar rulla märker jag att jag inte gått av. Då får jag eld i baken. Jag får snällt gå av på nästa hållplats. Då är inte många indiander i kanoten vill jag lova.

Hur var det nu med att tjejer kan göra två saker samtidigt? Hmmmmm, tror inte det finns evidens för den forskningen, inte om ni har mig som exempel!

Nu blir det beach 2007, förhoppningvis första doppet in the hav!

X


Kommentarer
Postat av: Moster

Skyll på värmen :)

2007-06-07 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback