Gråbetongväder

Läget gott eller?

Här i Götet är det knallgrått ute och på en gång känns det som aldrig sommaren varit här. Sist jag upplevde en fin midsommar var nog under gruvstrejken 1540 (my point is att det var länge länge sen!) så jag antar att detta kommer hålla i sig över midsommar. Jag hålelr dock mina små tummar att vi får en fin midsommar =) men hur som...nu var vi bara på måndag. Får hålla i hästarna som det heter och se vad som händer i veckan!

Har införskaffat mig lite "nya" plattor som jag ska lägga in i min Ipod så får vi se om det är nåt att ha, jag säger inte att de är bra men ni kan ju också lyssna om ni vill:

Maroon 5- It wont be long before soon
Silverchair- Young modern
Matt Willis- Don't let it go to waste

Nu kallar mitt Svenne liv på mig (mitt jobb alltså)!Hepp hepp!

X

Kommentarer
Postat av: Joopie

Really interesting site, thank my friends, have advised.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback