Glarre Mirre!

Det är bra härligt med spöregn va?Haha, jag är så van vid regn på denna högtid så jag är inte ens besviken, vi ska ändå uggla inomhus!En vacker dag kommer midsommar bli solig, men jag tror inte det hänt sen Jesus gick i badshorts!Det är tur att man har ett par heta gummistövlar..nu blir dansen runt Fallossymbolen så himla mycket trevligare i ett pra käcka gummisar!!

Inatt drömde jag om samma kille som igår, jag tror jag processar honom ännu lite mer i mina drömmar. Inatt skulle vi ta en fika men han bara stack. Jag gick efter honom och han var och skulle köpa tv-spel med nån annan tjej. Tok tok!

Sen väcktes jag av att de ringde från jobbet!Min kollega var lagom skadeglad för att få ringa på min lediga dag =)Första kullen som ska ha semester går idag och det är mycket som ska styras upp och de ville la kolla att jag visste vad jag skulle göra. Klart jag gör, jag är aldrig förvirrad,hehe! Arbetsuppgifter ska delegeras ut och jag har lyckats plocka på mig några stycken. Inte nog med att jag ska ta hand om mig själv och mitt så är jag numera ansvariga för lättare ekonomiska göromål. Alla som känner mig vet att jag knappt kan 1+1, haha. Så det ska bli kul hur jag ska kunna fixa detta!Men ja, det handlar mest om att ge ut pengar och lättare kalkylering, så det ska jag la klara. Tur att det finns miniräknare. Sen har jag även blivit ansvarig för vårt statistikprogram på datorn vi använder, det känns okej för i det programmet har jag arbetet en hel del i. Annars är det bara låtsas att man kan, det funkar alltid!

Nej, ni!Nu måste husmor ta vid, det är kyckling som ska marineras, bulgursallad att göras, Hoummus att mixas!Ja, herregud, nu ska det lagas mat på logen!

GLAD MIDSOMMAR ÄNNU EN GÅNG!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad midsommar! Maten låter kalas god, själv kommer jag väl mumsa på nån jordgubbe för maten på hemmet är inte nån höjdare för sill hatare.. kram

2007-06-22 @ 10:41:04
Postat av: Karin

Johanna: Tack detsamma hjärtat....

2007-06-23 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback