Gammeltacka!

Hmmmmm, på jobbet har vi en telefonkatalog från 2001.

Jag tycker den är lite väl gammal för min smak, tänker att vi kanske borde uppdatera oss lite.

Nämen kolla kolla, en ny fräsch..hmmmmm 2004...Åh titta där, en 2005...och en 2004a till!Och här låg en 2006...

Mitt jobb är ett levande exempel på vad som händer när telefonkatalogen får styra. Vi har telefonkataloger som om det vore samlarobjekt högt och lågt. Jag ska nog efter min rast göra en utrotning av de! De fyller ingen funktion och de föröker sig i hastig fart. Jag har i vanlig ordning viktigare saker än telefonkatalogsrensning så detta kanske inte kommer ske idag. Men innan sommaren är slut, då ni!Då ska vi bara ha heta, unga kataloger a la 2007!

Intresseflaggor up in the air, wave them around like you just don't care!

X

Kommentarer
Postat av: sara

jag viftar för fullt! iofs har vi nog en telefonkatalog från 2005 här hemma... Fast telefonkatalog överhuvudtaget känns väldigt 90-tal. Nu är det ju eniro.se som gäller!

2007-06-19 @ 16:19:00
Postat av: Noahelida

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback