Fröken motherfucking ettrig!

Ja, visst. Visst är jag en ettrig liten jävel, muhahahaha!

Det var hur kul som helst men jag fick mig allt en påminnelse om att imorgon börjar jag gå till gymmet igen. Det är snorjobbigt att spela innebandy ju =) men jäklar vad vi kämpade!Jag sprang som en liten myra överallt och ingenstans!Jag lyckades göra några mål med, kul!

Matchen slutade 11-10 till motståndarlaget, det borde ha vunnit större med tanke på att en av de var gammal innebandyproffs...men med vilja kommer man jävligt långt!Även kul att hänga med lite av ens kollegor också, så vi har redan planerat in fler aktiviteter i höst!

Nu sitter jag här, spaghettiben och lagom såsig i huvudet!Känner mig rätt tillfreds med mig själv faktiskt!

Sov sött!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Gött, vi kanske skulle starta ett innebandylag? Midsomers maybe? :P

Postat av: Karin

Linda-sara: hmmmm, där har du en idé, haha!Jag vet vilken låt vi ska använda oss av när vi kommer in...hehe

2007-06-28 @ 06:57:27
Postat av: Linda-Sara

Möhöhö. :D

2007-06-28 @ 18:33:20
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Ja, precis, den låten, haha!Träna nu på stegen inför lördagen,hihi!

2007-06-28 @ 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback