Follow the plan

Jag är en dam som har en total avsaknad av en karaktär, jag vet inte var den befinner sig. Kanske på någon glassig västindisk ö med en go drink. Jag kämpar hårt med det och nu har jag verkligen gett mig katten på att träningen ska komma igång igen och bli regelbunden. Att köpa ett träningskort, betala multum varje månad och sen inte träna på en månad känns lite torrt. Så sagt och gjort, har bokat in pass hela veckan och kände mig väldigt duktig =)

Imorse när klockan ringde och jag vaknade till det faktum att en spinningcykel väntar på mig (jag har redan brutal träningsvärk i mage och ben) gjorde att jag satte mig direkt vid datorn och försökte avboka passet idag.Men icke sa nicke, det gick inte. De är smartare än så på gymet, avboka två timmar innan och det hann jag inte men vet ni vad: 

SÅ JÄVLA RÄTT ÅT MIG!IN MY FACE...SUUUUCKER!

Så nu ska jag iväg och spinna som planen sa!Det tar emot men ändå är jag lättad, för nu är det no going back =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback