En otrogen jävel är vad jag är

Jag erkänner att jag är en otrogen jävel, jag har verkligen slutat bry mig men jag har blivit förälskad i någon annan än bloggen.

Jag är totally crazy in love i SOMMAREN! Kan nog vara så att vår romans kommer pågå ett tag och att min blogg kommer bli lite lidande, men vad gör det om hundra år. Jag tror på evig kärlek till fler än en...

Tjabba vad gott det är, idag har jag testat en ny strand (dock inte alls lika bra som den första). Min inspiration för att blogga är 0,00. Jag vill bara vara ute och njuta av sol, bad, matsäck. grillning och allt annat gott som hör sommaren till!

Sommarskivtips: Damian Marleys- Welcome to jamrock. Ett av Bob Marleys hundra barn,en riktigt svängig platta där hiphop och reggae blandas friskt!Är så grym att lyssna till nu när solen tagit över vårt land. Det bara spritter i hela kroppen, yihhaaaaaaaaa!
 
X  

Kommentarer
Postat av: Stina

Tycker du gör helt rätt som prioriterar sommaren framför bloggen!!! =) Men någon paus i sommarvärmen blir det tydligen ändå ;) Själv är man röd som en kräfta efter helgen, men nu blir det inte så mycket sånt för mig i veckan. Pendelturen till/från jobbet lämnar inte så mycket tid till solande....
Ha det gött vännen!!!! Vi hörs väl här igen efter sommaren då ;)

2007-06-11 @ 20:28:42
Postat av: Stina

men självklart kommer jag att sakna att läsa om dina äventyr ;)

2007-06-11 @ 20:29:10
Postat av: Karin

Stina: Ja, jag kommer nog allt hinna med lite bloggande, det släpper jag inte...vissa dagar har man ju helt klart mer att säga än andra...Jag smörjde in mig så bra så jag är bara lite brun men inte mycket, men sommaren är lång..pendlande har ingen plats för solande,det har du rätt i =)

2007-06-11 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback