Dreaming of you

Drömde att jag firade midsommar med en viss person. Drömmen var inte så realistisk då vi firade på en lekplats med en hach rökande rasta fari som även hade med sin dotter.  Det är inte my idea av vad jag ska göra imorgon, men vem vet? Kanske är det så planerna slutar, haha!Idag är han hursom saknad, han är borta ur mitt liv men efter att ha drömt om honom gör sig minnena tillkänna. Känns inte tungt, utan jag bara konstaterar och jag fick en del komplimanger inatt, hihi. Inte varje dag man vaknar och känner sig överröst med såna!

Inatt har jag haft nattligt sällskap, ingen mindre än afrikanen har slaggat här. Hon ringde igår efter jobbet och frågade om hon kunde sova här. Så det var ju trevligt med sällskap, vi hade pyamasparty här igår =)

Nu är det dags att åka till work!Känslorna sitter kvar i kroppen, hoppas bara jag känner lite mindre idag!Tar på energin att känna så mycket!

Ha en bra dag!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback