Dirtytalk and bowling

Idag har jag och övat på att parkera då det är något jag inte förstår och inte är riktigt high på. Jag skyller på att mitt brytningsfel gör så att jag alltid parkerar snett, hehe...

Efter detta livade mission tog vi bilen och åkte iväg för ett kvällsdop, mindre trevligt till att börja med. Jag var inte alls varm så doppet var lite av en plåga, men ner kom jag och upp med för den delen...Såhär i efterhand känns det gott!

På vägen hem såg vi en dekal på en bil med denna text:

BOWLARE GÖR DET I ALLA TRE HÅLEN SAMTIDIGT!!!

Hmmmm, vi kunde inte tolka det på annat sätt att det skulle vara en sexuell anspelning. Vad säger ni? Är vi perverterade och förstörda eller har ni någon annan idé vad som kan menas?

X

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas nån har en bättre idé om vad det kan betyda..för det kan ju inte vara så att vi är perverterade...

2007-06-11 @ 21:51:12
Postat av: eremo

det klassiska "bowlinggreppet" har man ju varit med om. det var ju inte för inte som jag dejtade en bowlare förr i tiden...

Postat av: Karin

Sara: nej, det vore ju förskräckligt om det vore så,hihi....
Eremo: haha, ja det låter spännande, det får du berätta mer om för det vet jag inte vad det är...Hur ser det klassiak bowlinggreppet ut?hihi

2007-06-12 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback