Det var på tiden!

Ja, jag säger då det. När man förbereder sig på regn då kommer solen. Det har varit en helt fantastisk dag med sol idag. Inte någon tropisk värme men ändå gott =) Mycket gott! Så jag och min söta lilla vän E har lekt i sandlådan, käkat lite glass och såklart hängt med Es pappa med. Så trevligt så.

...och bättre blev det när jag kom hem...

ÖSK lyckades vinna matchen mot Brommapojkarna och det var banne mig på tiden!Jag har allt fundelurat lite på om de hör hemma i allsvenskan och de har fortfarande mycket att bevisa men det var en go vinst!Överlägsen med, yay!Nu kommer Örebro tillbaka, vi är underdogs....heja heja Örebröd, nu ska vi visa ond bråd död. En egen hejarramsa jag just komponera =)

Är sådär härligt lagom trött, så nu ska jag se vad Tvn erbjuder och bara slappa till natten kommer på besök!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback