Dan före dopparedan typ...

Med risk för att vara tjatig (Samma blogginlägg varje fredag tror jag att jag ska införa)!

DET ÄR FREDAG!!!!

Fredagskänslan ligger i luften och jag nästan hoppade ur sängen. Inte för att jag såg framemot dagen på jobbet så mycket utanför att ju snabbare denna dag ju snabbare blir det helg!Jag har dock fullt ös medvetslös planering på jobbet så kommer nog gå fort där med!

Tror jag ska joina Lisa Miskovsky på Liseberg ikväll...hon e la lite käck!

Nej, dags att styra kosan mot las work!Ha en kalajsig fredag!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Kan du inte bara kopiera förra veckans fredagsblogg och klistra in? ;)

Postat av: Moster

Hon e absolut lite käck! Lisa alltså!/Moster

2007-06-16 @ 01:24:52
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Linda-sara: ja, jag tänker att det kan bli så...förutom det där med Lisa, haha...
Moster: ja, hon är lite småkäck hon den där Lisa!

2007-06-16 @ 23:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback