Bränna broar högt och lågt!

Jag tror att människor, alla kategorier ska få mer än en chans!Man ska inte vara körd bara för man lyckas klanta till det en gång. Efter att ha sett detta så tycker jag dock att han kanske har bränt sina broar.  Jag tycker inte det är okej att vara så här dålig. Det är inte okej i en bransch där det finns så mycket talang som borde få komma fram!Jag förstår ju med att det handlar om looks och hela det paketet men what the fuck!Det här är så skrattretande.Det låter som han är nyss fyllda 3 år.

Att sen som grädden på moset släppa en ny låt där de spelar pingis i bakgrunden i hela låten gör ju saken helt omöjlig att förstå (hans senaste låt heter la ping pong song do u know what it feels like). Vem köper och lyssnar på denna mannens musik? Upp med handen för det är fan inte jag! Herregud vad jävla kasst. Jag blir alldeles matt! Jag blir till och med så irri så jag bloggar om det och då har han ändå lyckats med något i sin marknadföring.

Vad tycker ni? Är det här okej?



X

Kommentarer
Postat av: eremo

Kan Kent få komma ut med sin skitmusik så får denne herre!

Postat av: Sofia

OJ, e det där på riktigt??? Då det fan inte okej!!! Usch!

2007-06-28 @ 18:37:03
URL: http://soundistheword.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: men du, nu får du skärpa dig. Det där menar du inte, jag är inget fan av Kent heller men de kan ju sjunga och spela ivf!det här är ju bara en stor bluff och båg!FY FY FY!
Sofia: ja, det var en ljudkille som lät micken var på under en playback, haha...såg det för första gången på musikbyrån i SVT och höll på att ramla av stolen...hihi!

2007-06-28 @ 20:35:10
Postat av: eremo

Kan Kent sjunga?
Okej va bra, för jag hör då fanemej inte vad de säger.
Har jag pratat om Ledin & Gessle med dig?!?!?!?!?

2007-06-29 @ 08:18:25
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Ja, men Jocke Berg har ivf sångröst till skillnad från tvålsångaren Enrique. Jag är inget fan av de herrarna, haha...så de håller jag med dig om. MEN Per gessle kan sjunga och vet han pysslar, förstå vad mycket pengar han tjänat på ett koncept som håller! med men den andra nissen, no no; tomas Ledin går fetbort!Man behöver inte alltid gilla musiken men man kan tycka den är välgjord och hela den baletten!Eller?Du håller nog inte med...det brukar du inte gö,hihi!pussen

2007-06-29 @ 15:34:26
Postat av: eremo

Jag kan väl inte börja hålla med dig? Hur skulle det se ut?
Kyssen på bysten
mohhahaha

2007-06-30 @ 11:26:06
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: eremo

Jag kan väl inte börja hålla med dig? Hur skulle det se ut?
Kyssen på bysten
mohhahaha

2007-06-30 @ 11:26:10
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: eremo

Jag kan väl inte börja hålla med dig? Hur skulle det se ut?
Kyssen på bysten
mohhahaha

2007-06-30 @ 11:26:17
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: eremo

men va fan! nu blev det tre ggr
grrrrrrrrrrr

2007-06-30 @ 11:26:42
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Easy girl, haha...nej, hur skulle det se ut om vi tyckte lika, hihi!

2007-07-01 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback