Benkrossen!!!

I dag går en innebandy turnering av stapeln, vi har blivit utmanade av andra byggen som jobbar med missbruk och today is the day!Det är inte varje dag man får kapa ben på ett legitimt sätt. Känns väldigt stabilt. Nu ska de andra lagen få se att de bråkar med fel behandlingshem =)

En på jobbet sa:

Jag kan tänka mig att du är en sån där liten ettrig jävel.

Fan vad rätt hon har!

Nu ska det både kapas ben och klubban ska svingas HÖGT HÖGT HÖGT!

Over and out from the bone crusher (om ni inte hör något mer idag kan det vara för jag ligger på Sahlgrenska, avdelningen brutna ben för att jag gick in för bandyn lite väl hårt, haha)

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Har för mig att det finns någon innebandyregel som säger att man inte FÅR svinga klubban så högt.... Eller missminner jag mig? ;)

Postat av: Karin

Linda-sara: hehe, ja det är typ den viktigaste regeln i innebandy men den är tråkig att bry sig om ju, jag svingade både hägt och lågt jag =)

2007-06-28 @ 06:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback