At the worlds end

Ikväll var jag och M  och tittade på den sista delen i Piraterna. Jag tyckte första filmen var helt genial, andra filmen var halv genial och så kom den tredje...

Vad ska man säga? Jag vill säga att någon tänkt hej hej låt oss tjäna pengar på något som har gått hem i stugorna men som inte egentligen håller måttet!

Jag tycker inte alls filmen var så bra som den borde ha varit. Den var rörig, tunn i handlingen och allmänt lång. Filmen hölls uppe av kapten Sparrow men även han blev nästan lite tjatig i sitt charmerande insane in the brain tillstånd...Johnny är verkligen en ögonsten men he can´t make it alone!Den där Rolling Stones snubben som är med i filmen hade ju inte behövt klä ut sig, haha...han såg ju ut som han brukar!Sliten alltså...

Så ja, om ni sett de andra filmerna, se den för att knyta ihop säcken men räkna inte med något mästerverk (enligt mig alltså). Annars,se den första och strunta i de andra två!!!

Jag rekomenderar istället den här
filmen som nu går att hyra och köpa i Sverige, ett mästerverk!

X


Kommentarer
Postat av: evans

Jag håller med dig! Den var inte alls lika bra som man hade hoppats på :-(

Postat av: sara

vilken film rekomenderar du istället? länken funkade inte för mig.. Jag hade förresten föreställt mig trean ännu sämre än den var, så jag blev nästan lite positivt överraskad...

2007-06-17 @ 02:10:23
Postat av: Karin

Evans: Nej, inte alls men som tur är kommer inga fler filmer!tack och lov!
Sara: Ojsan, jag har styrt upp länken igen..men filmen heter look both ways, himla käck film!

2007-06-17 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback