Yra hönan

Jag e förvirrad idag, allt jag gör har ett lätt förvirrat intryck (jag är alltså mer förvirrad än vanligt).

Jag skulle ta ut pengar idag och istället för 200 kom det 2000, tok. Så nu lever jag i tron att jag e rik. Måste nog gå till banken och sätta in de igen, annars blir det ju livat i luckan!

Förövrigt är jag bara tankspridd och lite lagom disträ sådär...men på ett ganska behagligt sätt.

Men jag är inte ensam om att vara förvirrad. En vän till mig har lämnat ut MITT nummer till någon i ett arbetsmässigt ärende. Så jag hade fått ett ex antal missade samtal på min telefon från någon. Jag hade ju gärna varit behjälplig men tyvärr, jag får nog hålla mig till mitt jobb =)

Ja, anyway...dags att jobba vidare...

X

Kommentarer
Postat av: Georgmagnhild

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback