Vilken härlig dag

En ny dag har kommit, solen som lovades är inte här. Mulet igen, torrt men men...

Jag har en mycket rolig dag framför mig, så är det när man har semester, då ska man bara göra en massa skojsiga saker!Dagens aktiviteter är följande (Ja, om någon är intresserad så fortsätt lös annars, stop it):

* Köra brum brum med min dumma bilskola som jag just nu ogillar rätt mycket =)
* Luncha med lilla söta E och hennes ännu sötare mamma P
*Köpa present åt en ung dam som nyss fyllt år, kan ju inte nämna några namn så nu får alla som känner sig träffade ta åt sig, jag garanterar dock ingen present till alla som tror sig vara the one.
* Gå och se när ÖSK möter IFK på Nya Ullevi, vi ligger sist nu så man kan ju säga att det ser lite mörkt ut på Kameruns avbytarbänk men hoppet är det sista som överger en!Heja Örebro säger jag!!!

Ja, det är min spännande dag, jag är mycket sugen faktisktNu hoppas vi regnet håller sig borta!!!Är det någon som vill dela med sig av vad du sysslar med idag?

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Gråter floder över att vara tillbaka i den grå vardagen i Sverige...

Postat av: Karin

Linda-sara: Hihi, hjärtat de plågorna går snart över, haha..nu är du tilbaka i den gråa betong varadgen, yippie!!!

2007-08-01 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback