Trött, tröttare, Karin...

Hemma igen, i regnets huvudstad. Idag har jag varit i Uddevalla hela dagen, solen lös och det var riktig sommar. sen satte jag mig på bussen hemåt Götet...tog inte lång tid innan regnet började smattra mot rutan *suck*. Det suger bara så jäkla hårt...Men men...

Jag har jobbat sen igår eftermiddag och är helt slut i rutan då det är hektiskt på jobbet och jag kämpar verkligen för att vara på fler ställen än ett i taget, haha. Ja, herre gud, jag ska verkligen inte klaga för det har varit lugnt som en filbunke under en lång tid, så kanske var tid nu att det börja hända lite! 

Jag är bara hemma och vänder, ikväll ska jag och mina modiga vänner se Death proof, Tarantino är ju lite av en idol så jag hoppas den är bra!Är verkligen trött som en gnu men gnuer måste även de dra sitt strå till stacken och gå på bio...eeeehh eller nåt!Jag vill ju leka men just nu tar det verkligen emot...men snart så!

Trevlig fredag kväll!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback