Syndens näste

Jag är en synderska. Jag ska ju hålla i mina pengar men ibland är det banne mig inte lätt. Jag gick in i syndens näste idag, Din sko. Jag är ju så sugen på de rosa DC skorna men köpte en budget variant idag, sötast i stan om ni frågar mig. En liten sneaker som både e söt och har lite attityd, yay!Det är sidensnören vilket gör de ännu mer cute! På bilden ser skorna ut som två U-båtar men de är inte fullt så stora i verkligheten. Angående de rosa DC skorna så kommer de bli mina förr eller senare, det är bara en fråga om vem som ska köpa de till mig? Hehe... 

J frågade om de var bekväma, jag svarade i sann Karin anda: Nej, det vet jag inte men snygga är de.

Vi är väldigt olika när det gäller skor (hon är den kloka vill jag poängtera och framhålla). Hon köper bekväma skor medan jag alltid köper skor som är snygga, om de är bekväma är det en bonus. Detta medför ju att jag ofta går omkring i skor som är obekväma och manglar mina fötter, men jag får trösta mig med att jag är het. Kanske är det en åldersfråga. Fast J har varit så sen jag lärde känna henne så kanske tyder det bara på ren och skär dumhet från min sida. Anyway, jag tror allt att de här sötnosarna ska vara sköna!



X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback