SVÄRORD!!!!

Jag säger bara : SVÄRORD, SVÄRDORD OCH SVÄÄÄÄÄRORD (vill inte uppröra känsliga läsare med fula ord)!!!!!

3-0, vad är det för något? Ska det vara så? va? va? va?

Ja, varför måste jag alltid heja på det sämsta laget kan man undra? Så är det i alla sporter, kanske dags att byta lag, så jag får glädja mig åt någon vinst every now and then...Fast det förstår ju alla att man inte kan, when the going tough måste man stå kvar som en trogen supporter!

Vi tittade på matchen på Olearys med alla dessa otäcka HBK fans, åt en go hamburgare som gjorde mig så mätt att jag nästan ville spy och fick se hemskheten till match. Jag tycker att ÖSK hade en ärlig chans i första delen av matchen men sen var det verkligen rena rama cirkusen på planen. Ja, det var inte kul att titta knappt för ÖSK var såååå in the blue. Sen i slutet bytte ÖSK in Nordin Gerzic och sanna mina ord, biffigare ben har jag nog aldrig sett. Han fick snabbt namnet Limpan av oss.  

LIvet är bra orättvist ibland...tur att det finns större ting än fotbolls resultat...typ sova =)

X

Kommentarer
Postat av: sara

jaså nu kan du låta bli att svära men inför barn var det inga problem..haha. ÖSK är väl inte bättre helt enkelt, jag hade ju hoppats på 0-0 men man kan väl inte få allt...

2007-07-08 @ 21:59:10
Postat av: Karin

Sara: ja men då kom det verkligen från hjärtat, kunde inte hjälpa det, sorry sorry...nej, de är ju inte bättre, trist!

2007-07-09 @ 05:51:54
Postat av: Armanleila

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback