Stay away sjukdomen

Första tecken på förkylning är vad jag går och bär på nu; Ont i halsen, ont i kroppen, tung i huvudet, lock för öronen och lite värk i ena örat. Jag vill sannerligen inte bli sjuk, det är torrt framförallt för jag ska ju snart åka på semester. Innan dess har jag en vecka framför mig med en hel massa aktiviteter, så nu får ni alla be till gudarna att jag fått en två dagars sjuka och känner mig kry på måndag!

Lördag idag, men för mig med semester är ju alla dagar som lördag, hehe!Idag ska jag leka med en skrattande liten ett-åring, vars skratt värmer gott i själen och med hennes rätt så bedårande far med. Ska bli väldigt mysigt!!

Hoppas ni alla får en helmysig dag!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback