SPÖ SPÖ SPÖ!

Så var det roliga slut igen, nu är monsunregnet tillbaka...

Jag är lite inne på Orups text Jag har bara regn hos mig. Det verkar nämligen som det bara öser ner på mig medan alla andra har strålande sol...

Kan det stämma? Är det bara hos mig regnet fullständigt öser ner? Jag undrar var allt regn kommer ifrån? Det måste ju ta slut någon jäkla gång kan man ju tycka =)

Jaja, det är la bara gilla läget för finns inget jag kan göra åt vädret!Sitter på på jobbet just nu och väntar på bättre tider. På fredag går jag på semester så då ska det definitvt bli bättre tider!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Det är inte bara regn hos dig utan också hos mig.

Postat av: Karin

Moster: ja, men ni har varit på holiday så ni mår inte dåligt av lite regn =) hihi, här har det värsta dragit över nu, varit riktigt monsunregn med blixtar och dunder!Jag var allt lite skraj....

2007-07-14 @ 20:27:37
Postat av: Moster igen

Jamen det är ju därför vi kommer ihåg hur solen ser ut och därför saknar den ännu mer.....

2007-07-15 @ 21:48:02
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Moster: Ja, nu har vi ju fått sol =) men den verkar inte va här för att stanna men gott att se den igen!!!

2007-07-17 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback