Spindlarna attackerar!

Mina otäcka drömmar fortsätter, inatt var det spindlar och larver som fanns i min lägenhet. Usch usch usch, jag var livrädd igen...

Jag städade aldrig igår så kanske det är ännu ett hot att jag måste städa från mitt undermedvetna, annars kommer inte bara silverfiskarna utan nu är det även spindlar opch larver med!!!The  pressure is on...

MEN nu ska jag till jobbet och jobba dygn, så städningen får vänta tills imöra och hålla tummarna på att insektsinvasionen dröjer =)

Ha en bra lördag!!!

X

Kommentarer
Postat av: evans

Usch, spindeldrömmar är det värsta som finns! Hoppas du slipper dem framöver!

Postat av: Karin

Evans: nej, det var otäckt, med tanke på drömmen natten innan med så blev det ännu värre. undrar vad jag ska drömma om inatt?Hihi....

2007-07-14 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback