Örebrooooooo

Viktig dag för mig och mina rötter.

Jag hejar på ÖSK i fotboll och idag spelar de mot Halmstad på hemmaplan och de ska fan vinna. Nästa vecka ska jag åka och se ÖSK mot HBK på bortaplan (Örjan motherfucking vall) men idag får det alltså bli matchen på TV.  Mina vänner hejar ju på HBK (de jag ska se matchen med) så jag får heja för mig själv, hihi...Så nu hoppas vi att ÖSK kan work some wonders och plocka lite poäng, vi har lite att bevisa om man säger så!!Så heja heja heja!!!

Jag har på mig svart/vita strumpor, trosor och svart tröja. Det ska banne mig ge lite tur hoppas jag!

Kom igen nu Örebro....

Oa oare vi är Örebroare (säger hon som inte ens bor Öret men har ju mina roots där,hihi)!!!!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Det är när man flyttar man blir patriot! Go Norrbotten!! ;)

Postat av: Karin

ja, visst är det så, hihi...hej heja Närke =)

2007-07-09 @ 05:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback