Mårrn mårrn!

Det är syndigt tidigt på morgonen och en Karin med ringar runt ögonen har släpat sig upp ur sängen. I vanlig ordning låg jag och funderade på om jag inte var lite halv krasslig och var tvungen att sova en stund till.

Tyvärr kommer jag nästan alltid fram till att jag är frisk som en nötkärna och att det bara är min trötthet som gör sig påmind. Så det var bara vackert att stiga upp. Jag har en tågresa framför mig som jag kan sussa på och det gör allt lättare och förresten, känner ni någon som gå på semester på fredag? Hmmm......

Du kan inte lura mig kroppen hur mycket du än försöker, SUCKER!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja snart glider du omkring med alla semesterfirare din lyckans ost.. Du är väl förtjänt att vara ledig o önskar dig en grym kompott med vänner, sol, hångel och mycket cruisande in da Götenborg. Ett svar på din undran om varför M helt plötsligt hörde av sig har jag nu. Anledningen var att han trodde att mina känslor skulle ha svalnat o för att han ville träffa mig så där som innan för att det är ju så himla roligt när vi ses. Han kollade upp mig på nätet o plockade upp mitt nummer:) Att han inte inser vad han missar men va fan... Jag har ju snart hela spraydate att vraka o välja mellan.. lira lugnt gullet!

2007-07-18 @ 09:39:18
Postat av: Karin

Johanna: Ja, jag tycker allt att jag förtjänar det mer än mycket!Men det kommer bli gott som fan, nu ska solen bara stanna!!!Ja, han missar nåt och nu är det banne mig slut...nu ska du ju spraydejta som en annan toka!Nya kreatur är det dags för =) Pussen

2007-07-18 @ 20:55:29
Postat av: Linda-Sara

På fredag redan? Herregud! Nedräkning nu då? :)

Postat av: Karin

Linda-sara: Ja, herregud va?Bara två dagar kvar, hepp hepp, kom igen nuuuu...sista spurten!!!

2007-07-19 @ 12:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback