Majbrasa i hjärtat

Jag och J bestämde oss för att göra det andra alternativet, alltså inte gå på After work. Vi styrde istället upp Pizza från Mossens (världens bästa if u ask me), godis, en riktigt kass film (Darling) och hade en trevlig hemmakväll hos J. Jag förstår inte, det måste ha med åldern att göra. Förr hade man aldrig bangat en kväll ute men jag är så glad att vi tog det lugnt...

Hmmm, känner som jag borde skriva lite mer om min dag...

Söt? Ja.
Sött med dalmål? Ja.
Glöd? Ja.
Brasa eller eld? Nej.


Jag vet att man ska akta sig för elden och jag är nog den som lekt med elden alldeles för många gånger i mitt liv. Man kan ju tycka att jag borde ha bränt mig nog och förstått att glöd är ett käckt alternativ. Glöden är absolut mer pålitlig, säker, lugn och gör inga större utspel MEN jag vill banne mig ha majbrasa, skogsbrand eller liknande, alltså en rejäl jävla brand. Det räcker inte med en småmysig, trevlig glöd för mig, önskar att det gjorde det, för det tror jag egentligen är vad jag behöver!!!Just nu vet jag varken ut eller in, jag kanske bara borde använda min ugn så länge...hmmmmmm.....

Ni som tycker jag talar tungor, ja kanske det men kan ju inte avslöja allt heller, vad är sporten då?

X

Kommentarer
Postat av: sälen

det är någon som är sugen.......

2007-07-28 @ 00:38:41
Postat av: Stina

Du kanske ska vänta lite och se om glöden tar sig och blir en stor majbrasa...

2007-07-28 @ 11:55:46
Postat av: Karin

Sälen:Nja, det är ju det som är problemet, jag vet då inte....
Stina: Ja, vi får se...har hört att det kan bli så, jag ska ge det lite mer tid helt enkelt!!

2007-07-28 @ 12:42:29
Postat av: Linda-Sara

Du vet, brinner det för mkt är risken enorm att man bränner sig. Och att brasan brinner ut allt för fort. Tänk på det du. ;)

Postat av: Karin

Linda-sara: ja, du har så rätt men jag tror glöden också precis slocknade så tyvärr, nån form av fire måste det vara!

2007-08-01 @ 11:55:58
Postat av: Lukas Podolski

I love guest books, keep up the good work!

2009-12-04 @ 14:59:01
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback