Livet är ett tårtkalas!!!

Herregud, det tar på krafterna att jobba på behandlingshem =) Idag kommer jag hem som en svullen fettknöl (mycket attraktiv sådan måste jag tilägga). Dagen har nämligen gått i tårtans tecken, har ätiti två olika tårtor vid två olika tillfällen idag. Utöver det firade vi en födelsedag på jobbet och åt en jättegod lunch bestående av lax caesarsallad. Måste jag tillägga att jag är spymätt!!! Inte nog med att jag svullat mat hela dagen lång, jag har lingonvecka så jag är ju redan svullen som en liten Miss Piggy, hehe. Jag är minst sagt rund och uppblåst!!

Har inte skrivit så mycket om Halmstad men finns inte så mycket att säga faktiskt, det var kul jul och det var skönt att komma bort en kortis!Jag har på något sätt alltid väldigt kul när jag är där. Tittade på mina kort från Halmstad, de var inte så många men några bjuder jag på här ivf (ja, jag inser själv att jag överdoserat rouge men så kan det gå ibland när man är lite vild framför spegeln!).Vovvarna är Ms mammas, de ser ut som små gremlins, så söta så!!!


            

       

 

X


Kommentarer
Postat av: Stina

fin fina bilder!! Skoj att se lite bekanta ansikten =) Ser fram emot att se er IRL ;)
Har en grej som du bara måste kolla på!!! Det är såå häftigt!! Jag är lite dålig på att klippa in videoklipp och sånt, men kolla här: http://www.metacafe.com/w/725037
såå häftigt!! (om du kommer dit...)

2007-07-18 @ 20:22:17
Postat av: Karin

Stina: Ja, visst ska det bli kul!!det var längesen nu sen vi hängde så!!!Jag ska check it out right now...hihi!KRAM!

2007-07-18 @ 20:53:49
Postat av: eremo

Gu va rouge du hade! ;)
Varför känner jag igen snubben i grön skjorta?

Postat av: Moster

Det ser ut som om du hade kul. Mycket söta hundar. Erik åkte ut idag:( men han var rätt glad ändå. Då kom ändå till a-slutspel.

2007-07-18 @ 22:37:14
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Ja, visst, ser ut som en påskkärring på grönbete, hihi!Båda killarna är från örebro, han heter magnus, kan tänka mig att han är ute och svirar mycket, kan det va så du känner igenon honom?
Moster: Ja, det är bra jobbat Erkan =) A slutspel är bra jobbat ändå!!!

2007-07-19 @ 10:36:16
Postat av: eremo

Ja visst är det så!! Från Strömpis
:)

2007-07-19 @ 21:54:10
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Örebro är icke stort för oss alla, kanske nåt för dig?Hmm....trevlig prick är han!

2007-07-20 @ 11:30:54
Postat av: sara

Det snyggaste kortet är absolut det på martin.. Undrar om han är stolt över det? Förresten, har du bilvit matchmaker på äldre dar??

2007-07-20 @ 21:22:41
Postat av: Karin

Sara: ja, jag håller med, den på martin e grym, han e för söt ju!!!Jag håller på med matchmaking ja,tror jag är rätt bra på det med, eller?

2007-07-20 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback