Jag är en levande fontän

Nu har jag gråtit för alla körlärare på körskolan och det känns verkligen som en bragd!!Jag tror ingen lyckas med det, haha!Det är ju ändå fem lärare att gråta inför...Så även om jag inte klarar mitt körkort så har jag ju lyckats med nåt!

Idag skulle jag göra en "testuppkörning", några veckor innan uppkörningen vill de kolla av ens kunskaper. Det gör man med en annan lärare  som då kan bedömma hur redo man är. Hmmmmm...Ska jag berätta hur det gick..

ÅT HELVETET! Utan att överdriva så tror jag aldrig jag kört så dåligt, jag var mer stissig än en näbbmus; Jag kunde inte följa några skyltar, körde fel hundra gånger, lyssnade inte på min lärare utan körde andra vägar, körde för sakta, körde nästan över en cyklist,  körde för fort, kunde inte vända bilen, inte backa...INGENTING!Till slut blev jag så arg på mig själv att jag stannade och började gråta, en klassiker om ni frågar mig. Det har jag ju gjort ett antal hundra gånger känns det som. Så nu fick jag ännu en terapi session med en körlärare där han berättade hur bra jag var, haha. Efter vårat lilla snack gick det lite bättre men just nu är det uppförsbacke!Jag har gett mig fan på att jag ska köra upp den där tiden som är bestämd men ja, det känns just nu inte troligt...Jag känner mig fortfarande otrygg i bilen och tanken på att sitta ensam i en bil känns som ett skämt, haha!Men men...nya tag...

Anyway, det kommer säkert bli bra en dag men det här var inte vad jag behövde just nu....

X

Kommentarer
Postat av: stina

vännen då.... Det låter inte som en rolig dag direkt, men brukar man inte säga att det ska gå dåligt på genrepet för då går själva premiären bra =) Så om det gick så fruktansvärt idag så kommer det nog gå alldeles galant när det väl gäller!!!
Stor kram och lycka till!!!!!

2007-07-23 @ 21:11:04
Postat av: sofia

på min sista körlektion bara timmarna innan uppkörning var körläraren tvungen att använda sin broms för att hindra mig från att köra på en cyklist. Kändes INTE kul, men jag klarade uppkörningen sen ändå!

2007-07-24 @ 09:28:35
Postat av: Karin

Stina: ja, genrepet ska alltid går dåligt så vi får hoppas så är fallet...jag har iofs rätt mycket tid på mig nu att styra upp detta!!Jag ska fan försöka mitt bästa för jag kan och det vet jag...yay!!
Sofia: tack, det känns gott att veta att jag inte är den enda som försökt ta livet i en cyklist på körlektionen, haha!Men gott att du klarade det ändå, jag ska göra mitt bästa och mer än så!!!

2007-07-24 @ 09:58:12
Postat av: Linda-Sara

Det kommer att gå bra ska du se! Och tårar är till för att spillar på körskollärare, det ingår i deras arbetsbeskrivning att hantera sådant. :)Du rockar!

Postat av: Karin

Linda-sara: Haha, ja du borde egentligen gå socionomutbildningen med, in case de får elever som lilla jag, haha

2007-07-25 @ 07:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback