Its getting closer and closer...

Nu så, sista dagen på jobbet...sitter här och skriver så svetten lackar och räknar ner timmarna. Känns lite absurt att lilla jag ska gå på min första betalda semester EVER! Jag har alltid jobbat på somrarna och om jag haft semester har det varit utan cash!Men detta är jag värd faktiskt, förra sommaren var jag inte alls ledig. Nu är detta lite av en semesterblogg AB, försöker inte läska er andra som inte ska semestra, det är mer en himla glädje, tok!

Anyway, någon annan ska ta vid det jag gör på jobbet och måste veta lite vad som händer,. Därför måste det jag skriver vara på ett språk som alla människor fattar. Är lite press på mig alltså, hehe. När jag pluggade till socionom var det nämligen så att jag skrev fin fina stödord på föreläsningar men jag förstod de aldrig sen när det var dags att skriva tenta. Då fick jag nästan altid låna någon annans anteckningar.Jag förstår alltså inte ens mina egna stödord, då är det illa. Men, nu skriver jag långa meningar och jag tror det är förståligt....

Anway, en halv dag kvar....sen är det lilla jag som är ledig i en halv evighet...TOK TOK!

Tjipp å hajk!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Gött mos stumpan, du är verkligen värd din semester! =)

Postat av: Karin

Linda-sara:tack, hihi..det tycker jag verkligen, så mycket jag tjatat om den så, haha

2007-07-20 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback