Insomnia

Okristligt tidigt är det och jag har inte sovit bra alls. Först kunde jag inte sova och tittade därför på något riktigt dåligt bilprogram på femman för att söva mig själv. Sen när jag väl somnade drömde jag så mycket stört, jag har drömt allt mellan kuggning på min uppkörning, bebisar och gud vet vad. Det mesta har hänt inatt om man säger så =) Så att säga att jag är pigg vore en överdrift!

Nu ska jag ta mina fötter och dra de till jobbet och hoppas på en riktigt bra måndag!

Väder? Kors i taket men det är uppehåll än så länge...

X

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag drömde en gång att jag övningskörde med en bebis. Han satt fast i en sån där bakåtvänd barnstol och såg inte vägen... så han kunde inte ge så mkt konstruktiv kritik. Men vi hade ganska trevligt ändå. Blev lite dyrt med lektioner dock... men jag är inte den som klagar, bra sällskap är värt en extra slant. Hmm... mm.

Postat av: sara

jag såg också det där bilprogrammet.. inte alls speciellt bra eller kul. Men jag skyller allt på joakim!

2007-07-09 @ 16:11:12
Postat av: Karin

Petter: Ojsan, det låter spännande men jag är lite nyfiken på om den där bebisen kunde snacka?Annars är han inte mycket att ha ju!!??!!Men det kanske var som bebisen i Family guy...
Sara: Nej, inte så kul alls men på nåt sätt fastnade jag, herregud...bilnörderi på hög nivå!

2007-07-09 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback