Hur jäkla svårt kan det va?

Good afternoon!

Nu har jag sovit!Somnade vid 21.30 igår och sov som en klubbad vad du vill till 7. Så gott, jag behövde nog sova tror jag. Även om det verkligen inte är en bristvara i mitt liv så tenderar jag att sova sämre när jag är lite stressad. Så nu har jag sovit för kung och fosterland, hepp hepp!

När man sovit bra får man allt ta och träna på morgonkvisten. Spinningpasset idag får mycket bra kritik, instruktören denna gång hade mer hårdrock och mindre dunka dunka. Så idag har jag cyklat i full fart med bland annat System of down. Då cyklar man vill jag lova =)

Vädret, ja eftersom jag är en väderblogg får jag la fortsätta på det temat. Mulet, grått och trist. Igår fick man ju ännu mer depressing news på Aktuellt, Umeå har haft tre gånger så mycket sol som Götet sen midsommar. Grattis Konstapeln, du har det bra men vi har det mindre bra. Hur svårt kan det vara? S O L stavas det!

Nu ska jag leka med M och hans kära dotter E!Have a nice day!

X

Kommentarer
Postat av: Konstapeln

Tack så mycket!! Det har verkligen varit skönt med sol o bad men nu är det slut på det även här bara mulet o trist..

2007-07-08 @ 18:42:37
Postat av: Karin

Konstapeln: Ja, det är la mulet och trist i hela svea rike, vi behöver sol nu. Jag är vit som ett spöke ju!!!!

2007-07-09 @ 05:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback